Puraplasto.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Puraplasto.nl

Puraplasto.nl ~ Ook jouw #1

Wees alsjeblieft zo verstandig genoeg om Niet je echte Habbo wachtwoord te Gebruiken !. Heb je dat wel gedaan verander hem dan nu !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pixel planeten uit de catalogus.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pixel planeten uit de catalogus. Empty Pixel planeten uit de catalogus. do mei 07, 2009 12:15 pm

iwedc

iwedc
Nieuwsreporters
Nieuwsreporters

Ja het moest toch ooit gebeuren. De pixel planeten worden toch echt uit de catalogus gehaalt. Dit gebeurt morgen allemaal om 10:00 dus koop er snel nog een paar voor dat het niet meer kan.

Maar er is natuurlijk ook goed nieuws. *juicht* Er komt binnekort een vervanger voor de pixel planeten. Wat dit is is nog niet bekent en is ook een geheim tot dat hij er is. Hou de habbo homepage dus goed in de gaten en zorg dat je de nieuwe pixel colectible als eerste in huis hebt.

Iwedc, nieuwsreporter

2Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 09, 2009 8:47 am

GokHumeur

GokHumeur

Ik weet het king. Ik ben benieuwd wat het nieuwe pixel colletible word.

3Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 09, 2009 11:51 am

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

eindelijk, die zijn onderhand ook geen drol meer waard. xd

4Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. di mei 12, 2009 3:14 pm

GokHumeur

GokHumeur

ik weet het Razz daarom heb ik er ook nooit 1tje gekocht Very Happy

5Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 11:56 am

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

ik heb er 2, over 2 jaar zijn ze vetveel waard. net als mn ijstrofee..

6Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:25 pm

GokHumeur

GokHumeur

misschien wel xD maar misschien ook niet Razz Zo gaat dat...

7Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:27 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

zekerwetenwel, tenzij ze opnieuw in cata komen/

8Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:29 pm

GokHumeur

GokHumeur

xD dan wel... Maar dat gebeurt niet meer Razz denk ik!

9Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:31 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

ik denk het zomaar niet inderdaag, grasperkje mag ook niet terugkomen. en habbobeta nieuwe versie screens zijn niet om aan te zien!

10Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:34 pm

GokHumeur

GokHumeur

xD ik weet het Razz maar waarom mag het grasperkje niet terug komen?

11Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:35 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

dan is die gelijk weer 1 hc maar waard

12Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:39 pm

GokHumeur

GokHumeur

OW oké ik snap het nu Very Happy

13Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:40 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

go you! What a Face

14Pixel planeten uit de catalogus. Empty Re: Pixel planeten uit de catalogus. za mei 16, 2009 7:41 pm

GokHumeur

GokHumeur

I am the BEST! With You Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum