Puraplasto.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Puraplasto.nl

Puraplasto.nl ~ Ook jouw #1

Wees alsjeblieft zo verstandig genoeg om Niet je echte Habbo wachtwoord te Gebruiken !. Heb je dat wel gedaan verander hem dan nu !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[poll] aanslag of ongeluk?

3 plaatsers

Aanslag of ongeluk?

[poll] aanslag of ongeluk? Vote_lcap100%[poll] aanslag of ongeluk? Vote_rcap 100% [ 4 ]
[poll] aanslag of ongeluk? Vote_lcap0%[poll] aanslag of ongeluk? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[poll] aanslag of ongeluk? Empty [poll] aanslag of ongeluk? do apr 30, 2009 1:17 pm

iwedc

iwedc
Nieuwsreporters
Nieuwsreporters

Vandaag is het toch echt gebeurd. Een zwarte auto reed in op het publiek dat aan het kijken was naar de koningine dag optoch. 14 gewonden liggen op straat zo meld het NOS. 3 van de 14 gewonden worden gereanimeerd en hoogst warschijnlijk met een traume helicopter vervoerd naar een van de omliggende zieken huizen.

Het is nog niet duidelijk of het een Aanslag op de koningklijke familie was, of gewoon een ongeluk.

Ik vraag hierbij of jullie de poll willen invullen en een reacti achter willen laten.

Iwedc, nieuwsreporter

2[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 02, 2009 8:56 am

GokHumeur

GokHumeur

Ik heb voor aanslag gekozen. Later op de dag had hij toegegeven dat het een aanslag was op koningin Beatrix.

Maar het was echt super erg. Wie doet dat nou Question

3[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 09, 2009 11:52 am

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

hier ga ik gewoon niet op stemmen.

4[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? di mei 12, 2009 9:05 pm

GokHumeur

GokHumeur

Waarom niet? het is toch gewoon een Poll...

5[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 11:59 am

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

daarom niet.

6[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 7:26 pm

GokHumeur

GokHumeur

Ok ik snap het...

7[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 7:28 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

jaaajaaa. xd

8[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 7:30 pm

GokHumeur

GokHumeur

Zeker Weten.!

9[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 7:31 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

2 plus 2 is vier.

4 plus 4 is acht.

ofzo.

offtopic: ik kap in dit topic

10[poll] aanslag of ongeluk? Empty Re: [poll] aanslag of ongeluk? za mei 16, 2009 7:42 pm

GokHumeur

GokHumeur

IK niet ik vind het wel interesant Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» [20-04-09] Poll: hoe werd jij een Habbo?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum