Puraplasto.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Puraplasto.nl

Puraplasto.nl ~ Ook jouw #1

Wees alsjeblieft zo verstandig genoeg om Niet je echte Habbo wachtwoord te Gebruiken !. Heb je dat wel gedaan verander hem dan nu !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[20-04-09] De Habbo Music Video Awards

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[20-04-09] De Habbo Music Video Awards Empty [20-04-09] De Habbo Music Video Awards di apr 21, 2009 7:59 pm

iwedc

iwedc
Nieuwsreporters
Nieuwsreporters

Hey Habbo's,

Met gepaste trots presenteren wij: Habbo Music Video Awards! Een zinderende competitie waarbij we zoeken naar de beste videoclipmakers van Habbo. Habbo zoekt regisserend talent en vanaf vandaag kun jij jouw kunsten laten zien, door een YouTube-video te maken van jouw idool. Hoe je mee kunt doen lees je hieronder.


Kies het nummer van jouw favoriete ster

Voordat je aan de slag kunt met jouw YouTube-video, moet je eerst een nummer uitkiezen. Wij hebben tien hits geselecteerd van tien populaire artiesten. Je kunt kiezen uit de volgende nummers:

The Killers - Human
Lady Gaga - Pokerface
Krezip - Sweet Goodbyes
Beyoncé - Halo
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
P!nk - Sober
RIO - When The Sun Comes Down
Kings of Leon - Use Somebody
Metro Station - Shake It
Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You


Je moet één van deze nummers gebruiken om mee te kunnen doen.


Maak je Habbo videoclip


Nu je een nummer hebt uitgekozen, kun je aan de slag gaan om jouw video te maken. Voor velen misschien een makkie, maar voor anderen een flinke uitdaging. Om een film te maken in Habbo heb je speciale software nodig. Op deze Instructie Groep vind je een uitgebreide uitleg hoe je dit kunt doen op je MAC of PC.


Iwedc, nieuwsreporter

GokHumeur

GokHumeur

Ik heb al een beetje gekeken of het lukt enzo Razz

Het is al een beetje gelukt, maar ik weet niet zeker of ik hem ga insturen. Ik zie nog wel, maar het is wel leuk verzonnen Very Happy

Groetjes GokHumeur

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

kan iemand een beetje uitleggen hoe dat werkt? ik heb hypercam enzoo. maar ik snap hypercam wel maar de rest niet helemaal x3

GokHumeur

GokHumeur

Nou dat Probleem heb ik ook een beetje Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum