Puraplasto.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Puraplasto.nl

Puraplasto.nl ~ Ook jouw #1

Wees alsjeblieft zo verstandig genoeg om Niet je echte Habbo wachtwoord te Gebruiken !. Heb je dat wel gedaan verander hem dan nu !


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zo ! Dus jij wilt wel winnen !?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? ma apr 13, 2009 4:05 pm

Vernieuwen

Vernieuwen
Admin
Admin

Hee en welkom , Bij deze Nodig ik je uit voor een Raadseltje , een nog niet al te moeilijk raadseltje , Maar een Raadseltje
Het raadseltje Luid als volgt :

Er was eens een man in ... Die droomde dat hij zijn ... at, Hij werd Wakker van Schrik in het holst van de ... en zag dat hij niet gedroomd had.

Als volgt als jij het eerste wachtwoord weet Zoek je bij gastenkamers Dit :

Vernieuwen ~ Kamer 1

Je vult het wachtwoord in en welkom in Kamer 1! Kies het juiste Cijfer voeg dit cijfer toe aan Antwoord 2 : VB : vliegtuig2
Zo ga je door tot je in de laatste kamer bent , De kamer met 4 teles.. Waarom die daar staan ? , Fleur jij nooit kamers op ^^?

LET OP ! BEGIN BIJ KAMER 1 WANT JE HEBT DIE CIJFER NODIG DIE JE AAN HET EINDE PLAATSEN MOET !

Uiteindelijk ; Als je het tot het einde haalt , Moet jij op het BLAUWE papiertje je naam en Datum zetten : VB : Vernieuwen , 13 April

En dan kan je winnen ! : 2500 Pura's een VIP Badge + Hierbij voeg ik ook toe dat je kan winnen een : HC TV !

TIP : DIT IS WEL IETS VOOR SPONGEBOB KIJKERS king

http://www.puraplasto.nl

2Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Re: Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? do apr 16, 2009 7:43 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

Go SpongeBob I love you

3Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Re: Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? vr apr 17, 2009 10:51 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

mijn naam is van het briefje, maar het kan ook zijn dat je mijn naam wel onthoud maar het briefje schoonmaakt. xD

ik word snel ongerust snappie.

4Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Re: Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? vr apr 17, 2009 10:59 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

ik wil het wel nog een keer het erop schrijven de datum was de 16e dat weet ik nog 'Wink

5Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Re: Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? vr apr 17, 2009 11:07 pm

Vernieuwen

Vernieuwen
Admin
Admin

Stik ! ;o Oeps.. Habbo wie was jij ook alweer ?
Dacht eigenlijk dat jij .ontvangstruimte was .. Maar Hahaha XD...
Geef me even je habbo naam zodat ik het in je doneer plaatsen kan :$

http://www.puraplasto.nl

6Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? Empty Re: Zo ! Dus jij wilt wel winnen !? vr apr 17, 2009 11:08 pm

habbo

habbo
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand
Wedstrijdwinnaar ±1 Maand

ik ben zegmaar @cooli-boy@ What a Face

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum